Als ik jazz wil luisteren dan luister ik wel naar Chet Baker ofzo.
Daarom woon ik nu ook tijdelijk in Enschede voor mijn studie. Ik kom oorspronkelijk uit Hengelo wat vergeleken met Almelo erg meevalt. En ja, Aldi Voetbal is hier ook ontzettend populair, like really popular
Owja, Death Grips! Ik kan niet wachten op de nieuwe Death Grips album. En jullie?
Saxion in Deventer, omdat mijn studie daar beter is dan in Enschede. Ik woon hier, omdat verhuizen naar Deventer te veel moeite was geweest. Het was sowieso veel gedoe met ouders.
Ik lurk ATRL al jaren lang, maar heb deze thread nooit gezien. Komt waarschijnlijk doordat ik alleen maar aandacht besteedde aan Music News, Charts en Celebria.
Ik lurk ATRL al jaren lang, maar heb deze thread nooit gezien. Komt waarschijnlijk doordat ik alleen maar aandacht besteedde aan Music News, Charts en Celebria.
Mag ik even zeggen wat voor een vlekkeloze smaak wij hebben.
Dit nummer staat nu op #1 op iTunes, het is niet generic, uniek en ik weet zeker dat de rest van de wereld dit pas later gaat waarderen (zoals met Royals en Happy).
Dit nummer staat nu op #1 op iTunes, het is niet generic, uniek en ik weet zeker dat de rest van de wereld dit pas later gaat waarderen (zoals met Royals en Happy).
Goed nummer. Spreekt denk ik ook heel veel mensen wel aan. Jong en oud.
Heel hitgevoelig, origineel en inderdaad, wat een trendsetters zijn we
Trouwens ik zie net dat het in de UK al een hit is geweest
OMG, niet Saxion. Mijn wiskundeleraar lult de hele les vol over hoe geweldig het daar wel niet was en dat zijn leerlingen zo perfect waren. Wat voor school is het überhaupt? HBO?
Waarom zag ik vandaag jongens in korte broek lopen?
Niet dat ik het erg vind om jongens in een korte broek te zien. Maar toch.
Zo warm is het nou ook weer niet...
Oh wauw ik hoorde dit echt net nog in de auto en had het gelijk ge-shazam'd. Goed nummer
Omdat het fu-cking heerlijk weer is. Daar moeten wij Hollanders van genieten want zo vaak krijgen we de kans niet