Tot nu toe heb ik dit jaar erg genoten van de nieuwe Cloud Nothings en St. Vincent albums. Verder kijk ik uit naar de nieuwe albums van Rihanna, Liars, DIIV, Lykke Li, Grimes, HEALTH, Mac DeMarco, Robyn, Kanye West en Gaga (als die kuthoer ACT II of überhaupt nog iets nieuws gaat uitbrengen dit jaar). En jullie?
Quote:
Originally posted by Beyy
o dat is wel kut ja, hoe staan je ouders ertegenover dan? ben je ''verstoten''?
|
Niet verstoten, maar alles is erg lastig. Het is eerder mijn geaardheid negeren en angst zaaien. Gewoon kut.
Quote:
Originally posted by Beyy
Wat is er mis met Enschede?
|
Twente in het algemeen is erg pauper, bot en kaal. Er heerst hier geen cultuur of een enig gevoel van zelfbewustzijn. De meeste mensen zijn hier, bij wijze van, geprogrammeerd om alleen maar te doen. Emoties en gevoelens worden onbewust in het oosten extra onderdrukt door 5 kilo make-up op je gezicht te smeren, het dragen van vuilniszakken, het meedoen met neanderthal-achtige activiteiten als carnaval en het volgen van programma's als RTL Boulevard en GTST. Deze transparante figuren en bezigheden zijn er helaas overal, maar ik denk dat het oosten meer aan zo'n epidemie lijdt dan bijv. het westen.
Na anderhalf jaar ben ik hier dan ook weg en woon ik hopelijk in Utrecht of Den Haag waar meer 'mijn soort' mensen zijn: hedonistische cynisten