Quote:
Originally posted by Embustera
Kwajongens gedrag heeft ook echt met integreren te maken. Jij gaf mij altijd al een PVV'er vibe, maar nu weet ik het zeker  .
|
Je noemt dat kwajongens gedrag? De manier en de schaal waarop dit gebeurt gaat verder dan kwajongens gedrag. Zo jammer hoe je gelijk als xenofoob of PVV'er wordt bestempeld als je het probleem durft te benoemen bij de kern. Het afdwingen van fatsoen heeft overigens niets met politieke kleur te maken. Fatsoensnormen zijn heel gebruikelijk in Nederland en zouden door iedereen moeten worden gevolgd, ook die stoere treitervloggers.
De gefaalde integratie van Turkse Nederlanders werd al duidelijk toen alle Erdogan puppets in Nederland de straat op gingen vóór de dictatuur, vóór de perscensuur, vóór de schending van mensenrechten eerder dit jaar. Of toen Ebru Umar werd geterroriseerd en vernederd omdat ze geen onverminderde positiviteit voor Turkije had. Bovendien zijn niet-westerse allochtonen oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Autochtonen zijn goed voor 88 verdachten op elke 10.000 mensen, niet-westerse allochtonen voor 333. Ik zuig dit niet uit mijn duim, dit zijn allemaal gevolgen van de mislukte integratie. Het gaat bij veel niet-westerse allochtonen heel goed, maar we moeten ook onderkennen dat het heel vaak ook niet goed gaat.
Je probeert me weg te zetten als een fascist, xenofoob en misschien zelfs racist met je PVV referentie in de hoop om mij (en mensen die dit lezen) zo te shamen dat ze niet meer hun mond durven open te trekken met een mening die maar iets afwijkt van jouw 'agenda', maar juist deze politieke correcte cultuur is de reden dat het zo ver is gekomen. Ik ben een intelligente universitair geschoolde realist dus je aanname dat ik maar een PVV'er ben omdat ik iets zeg dat niet strookt met jouw kijk op deze problematiek is ronduit belachelijk.