Ik moet dinsdag, woensdag en vrijdag nog een aantal examens inhalen en heb echt nog veel te weinig gedaan maar ik wil echt niet zakken. Heb veel te veel zin in Rechten en laatste kans voor stufi
Ik moet halen: 6,4 voor AK, 5,9 voor WisA, 5,7 voor Bio en 5,5 voor Eco
Moge God mij helpen weet ook echt niet meer of ik moet gaan leren of gaan oefenen in deze laatste 24 uur heb nog vrijwel niets geleerd..
Studie kiezen is inderdaad moeilijk. Zit nu in een tussenjaar, weet bij god niet wat ik wil doen.. Neem wss nog een tussenjaar maar dat vind ik zonde. Maar ja,om nou een studie te doen waar ik over twijfel/die ik niet leuk vind is ook weer wat.
Australië-Nederland 6-1. Verdient ook. Gelukkig hebben de NL'se vrouwen wel van Australië gewonnen.
Ik hoop dat NL Australië verslaat, maar je weet echt nooit meer. NL moet gewoon blijven vechten en niet denken dat ze nu alles gaan winnen. Ze moeten agressief/dominant blijven spelen met een killer-instinct én goed verdedigen en dan komt het goed.
Ik had destijds ook een tussenjaar genomen, was het leukste jaar ever! Moet nu nog mijn onderzoek afronden binnen een week en dan heb ik mijn bachelor! Denk er over na om in september aan een master te beginnen. Is toch maar een jaar.
Ik ga weekje met me ouders mee in Augustus naar Italië.
Ik zou dit jaar echt wel beginnen aan een studie, anders heb je geen recht meer op studiefinanciering en moet je ALLES lenen! kut politieK!
Ik moet dinsdag, woensdag en vrijdag nog een aantal examens inhalen en heb echt nog veel te weinig gedaan maar ik wil echt niet zakken. Heb veel te veel zin in Rechten en laatste kans voor stufi
Ik moet halen: 6,4 voor AK, 5,9 voor WisA, 5,7 voor Bio en 5,5 voor Eco
Moge God mij helpen weet ook echt niet meer of ik moet gaan leren of gaan oefenen in deze laatste 24 uur heb nog vrijwel niets geleerd..