Er zijn nog kaarten op Ticketmaster. Ik heb een kaartje maar dat meisje waarmee ik er heen zou gaan heeft afgezegd. Dus nu ga ik er helemaal alleen heen .
Ik had Beyoncé vorige week gezien, ze was geweldig. Pff had wel de hele dag voor het ziggo dome gestaan. Maar het was de moeite waard! Heb haar aan kunnen raken lol.
Ik ben nog nooit naar een concert geweest, lijkt me echt niks aan om heel eerlijk te zijn.
Misschien naar die Rihanna/Eminem tour in Amerika sinds ik daar toch heen ga van de zomer.
Ik had Beyoncé vorige week gezien, ze was geweldig. Pff had wel de hele dag voor het ziggo dome gestaan. Maar het was de moeite waard! Heb haar aan kunnen raken lol.
Ik ben nog nooit naar een concert geweest, lijkt me echt niks aan om heel eerlijk te zijn.
Misschien naar die Rihanna/Eminem tour in Amerika sinds ik daar toch heen ga van de zomer.
Jaaa ga naar de Queen
Ik ben naar haar LOUD tour geweest en het was ****ing vet!
En 2 weken geleden naar drizzy wat ook super was. Je moet een keer gegaan zijn om te snappen hoe leuk concerten zijn!
Hoezo lijkt het je niks? Zijn echt één van mijn mooiste ervaringen..
Quote:
Originally posted by RomanNavy
Jaaa ga naar de Queen
Ik ben naar haar LOUD tour geweest en het was ****ing vet!
En 2 weken geleden naar drizzy wat ook super was. Je moet een keer gegaan zijn om te snappen hoe leuk concerten zijn!
Ik weet niet, lijkt me raar om die personen in het echt te zien.
En mijn vrienden houden niet van popmuziek dus dan moet ik ook nog mensen zien te vinden.
Maar ik vind dance festivals bijvoorbeeld wel gaaf, alleen zie ik mezelf niet zo springen en losgaan op Beyoncé/Rihanna ook al vind ik hun muziek goed.