Ik wil naar de kunstacademie, Lifestyle & Design in Rotterdam. Ik hoop dat ik die toets slay, hahaha.
Ik wilde na de HAVO naar de Kunstacademie, maar nu doe ik een versnelde MBO opleiding als voorbereiding zegmaar, alleen nu weet ik niet of nog wel naar de Kunstacademie wil als ik klaar ben.
Ik wilde na de HAVO naar de Kunstacademie, maar nu doe ik een versnelde MBO opleiding als voorbereiding zegmaar, alleen nu weet ik niet of nog wel naar de Kunstacademie wil als ik klaar ben.
Op zich wel nice, kunstacademie. Wat wil je er later mee worden?
Op zich wel nice, kunstacademie. Wat wil je er later mee worden?
Het liefst illustrator, ik teken al van kleins af aan dus dat wordt waarschijnlijk wel mijn beroep.
Ik vraag me alleen af of de Kunstacademie wel zin heeft en of ik niet gewoon kan gaan werken.
Het liefst illustrator, ik teken al van kleins af aan dus dat wordt waarschijnlijk wel mijn beroep.
Ik vraag me alleen af of de Kunstacademie wel zin heeft en of ik niet gewoon kan gaan werken.
Mijn kunstdocent zegt dat de kunstacademie alleen zin heeft voor de connecties die je op kan bouwen
Quote:
Originally posted by Cain
Iemand anders' vader nog lijp van Madonna?
Mijn vader weet waarschijnlijk niet eens wie Madonna is
Gewoon doen wat je het liefste wil, denk dat je daar 't gelukkigst van word. F*ck geld.