Je zou denken dat ze dan juist, omdat mensen het nu verwachten, geen homo of ander opvallend figuur kiezen, maar iemand die mensen juist niét verwachten.
Je zou denken dat ze dan juist, omdat mensen het nu verwachten, geen homo of ander opvallend figuur kiezen, maar iemand die mensen juist niét verwachten.
Dat is waar, maar toch denk ik nog steeds dat Freek de mol is, ook op basis van zijn acties.
Ugh, waarom is het HBO zo moeilijk? Heb geen niveau 4 dus moet ik een test doen.
En als ik voor die test faal kan ik de opleiding niet doen die ik zo graag wil.
Ugh, waarom is het HBO zo moeilijk? Heb geen niveau 4 dus moet ik een test doen.
En als ik voor die test faal kan ik de opleiding niet doen die ik zo graag wil.
welke opleiding wil je doen?
Ik ga na de zomervakantie studeren (WO) maar ik weet nog steeds niet zeker welke studie ik wil doen
Ik wil naar de kunstacademie, Lifestyle & Design in Rotterdam. Ik hoop dat ik die toets slay, hahaha.
ooh nice! Succes met je toets!
Ik wilde ook altijd kunstacademie doen maar ik denk toch niet dat het iets voor mij is. Ik zit nu te denken aan theater-, film- en televisiewetenschap in Utrecht.
Ik wilde ook altijd kunstacademie doen maar ik denk toch niet dat het iets voor mij is. Ik zit nu te denken aan theater-, film- en televisiewetenschap in Utrecht.
Thanks, haha! Jij ook succes met vinden wat je wilt gaan doen, hahaha.