Quote:
Originally posted by Bad Blood
BITCH
VERTEL
|
Maak je klaar voor een VERHAAL:
Het begon in April vorig jaar..........ik maakte grindr aan.....om te kijken naar wat het eigenlijk wel niet was......dus....ik kwam dus in contact met Joey. Hij had asperger en ging niet naar school. Hij woonde in Ouderkerk aan de Amstel en was 17.....We gingen een beetje praten op Grindr...ik skipte alle personen die echt OUD waren.....en zocht gewoon een beetje naar een andere puber. Dus ik werd een beetje verliefd op joey,maar we spraken nooit af......want ik was nog in de kast. Ik werd in mei 15 en in juni had ik een schoolreisje met school naar de walibi. Joey wou afspreken en ik wou dat ook.......en dacht dat het wel handig zou zijn als dat nu kon gebeuren. Hij nam de trein en ging naar walibi. Plan was dat ik er eerder zou zijn,zodat hij mij om 1 uur bij Dus we hadden afgsproken bij het reuzenrad om 1 uur. Want dan ging mn klas eten. Dus we zagen elkaar voor de 1e keer......en ik was best wel blij....we knuffelde elkaar (op een hetero manier). En zochten een beetje naar een plekje.....maar in het openbaar zijn op die manier is niet zo handig...dus we verstopte on in de bosjes......maar dat was niet zo handig,dus we gingen de WC's in
En.......
Na de daad gingen we beide 1 voor 1 uit de wc en zagen we elkaar niet meer
Het was best wel awkward na de daad
Ik sloot me daarna weer aan bij mn vrienden
Daarna hebben we nooit meer met elkaar gesproken,eigenlijk