| |
Discussion: Dutch people! Kom naar binnen
|
Quote:
Originally posted by J-esper
Ja beter doen ze een goed concert. Ik heb ze al een keer in de Melkweg gezien en voor een debuut act was het oké, maar hun team mag voor deze tour echt gaan smijten met geld. Een goede setlijst van 21 liedjes minimaal en veel van 7/27 en goede choreografie :sisterens:
|
MTE
Maar waarschijnlijk gaan ze hun Amerikaanse shows wel een uprade geven,maar dan weer een downgrade voor Europa....... Ik denk dat we ons al op teleurstelling moeten voorbereiden 
|
|
|
|
|
Quote:
Originally posted by Sonny
Hoi meiden.
|
hey 
|
|
|
|
|
Wow dit leeft nog  Het is bijna augustus, wie is er klaar voor de zwarte pieten discussie 
|
|
|
|
|
Quote:
Originally posted by Dibbles
Wow dit leeft nog  Het is bijna augustus, wie is er klaar voor de zwarte pieten discussie 
|
Ik ben tegen zwarte piet  Ik vind het walgelijk,tbh 
|
|
|
|
|
Quote:
Originally posted by Bicassie
MTE
Maar waarschijnlijk gaan ze hun Amerikaanse shows wel een uprade geven,maar dan weer een downgrade voor Europa....... Ik denk dat we ons al op teleurstelling moeten voorbereiden 
|
Idd
Quote:
|
Ugh, in plaats van dat ze dat gewoon achter deuren hadden besproken en desnoods elk jaar het uiterlijk een beetje hadden aangepast, zodat iedereen 'blij' is,zonder dat veel mensen het dan 'merken' , zitten we nu al jaren in dat gezeik. Met aan beide kanten allemaal van die gekken die voor en tegen zijn en niet eens een normale discussie kunnen voeren  En dan kijk je naar Curaçao en daar is geen discussie en gaan ze in het tropische klimaat helemaal los met schmink op 5 december 
|
|
|
|
ATRL Senior Member
|
Ik heb de zwarte pieten discussie al eerder dit jaar zien langs komen. Het is al begonnen
Quote:
Ugh, in plaats van dat ze dat gewoon achter deuren hadden besproken en desnoods elk jaar het uiterlijk een beetje hadden aangepast, zodat iedereen 'blij' is,zonder dat veel mensen het dan 'merken' , zitten we nu al jaren in dat gezeik. Met aan beide kanten allemaal van die gekken die voor en tegen zijn en niet eens een normale discussie kunnen voeren  En dan kijk je naar Curaçao en daar is geen discussie en gaan ze in het tropische klimaat helemaal los met schmink op 5 december 
|
Precies dit, inderdaad. Beide kanten zijn geen gesprek mee te voeren, en het is niet zo zwart-wit als ze het allebei laten lijken.
Tegenwoordig moet alles altijd in extremen. Je moet of de ene kant 100% steunen, of de andere kant. Niemand lijkt meer een beetje te kunnen nuanceren.
|
|
|
|
|
Ik ben hier 
|
|
|
|
|
Quote:
Originally posted by Phoenetic
Ik heb de zwarte pieten discussie al eerder dit jaar zien langs komen. Het is al begonnen
Precies dit, inderdaad. Beide kanten zijn geen gesprek mee te voeren, en het is niet zo zwart-wit als ze het allebei laten lijken.
Tegenwoordig moet alles altijd in extremen. Je moet of de ene kant 100% steunen, of de andere kant. Niemand lijkt meer een beetje te kunnen nuanceren.
|
Dat merk ik ook 
De ene kant wilt dat er niks moet veranderen,omdat ze vinden dat er niks mis is..
En de andere kant voelt zich gediscrimineerd en beledigd door zwarte piet en is ook in de minderheid.....waardoor de meeste mensen in NL vooral meegaan met de meerderheid....
Het is een zooitje,maar er moet wel iets veranderen....ik voel me wel beledigd en gediscrimineerd door zwarte piet...

|
|
|
|
|
Quote:
|
Helemaal mee eens  Ik wilde hier geen discussie mee opstarten hoor, dus daar laat ik het bij 
|
|
|
|
|
Quote:
Helemaal mee eens  Ik wilde hier geen discussie mee opstarten hoor, dus daar laat ik het bij 
|
natuurlijk......

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quote:
Sounds like you will probably keep some euro's at the end of those 5 days 
You should buy artpop on itunes with those leftover coins
300 is a cute budget

|
I already have artpop
Maybe I should stretch to 350
|
|
|
|
|
Quote:
Originally posted by Buyonce1814
I already have artpop
Maybe I should stretch to 350
|
maybe 
|
|
|
|
|
Not my post being ignored like it didn't exist 
|
|
|
|
|
Quote:
Originally posted by Faruhs
Not my post being ignored like it didn't exist 
|
Well.....im just 16.......so I dont think that my parents would approve of me hanging out with a 23 year old....  But we dutchies are very social,sooo just find a (gay) bar and go make some BFF's?
Go and socialize.........and pride is soon in Amsterdam!
I will be in Africa,tho 
|
|
|
|
|
Quote:
|
I seriously hung out with my 16/17/18 year old students all the time but I see where you're coming from 
|
|
|
|
|
Lol, de Zwarte Pieten 'discussie':
Wij als land staan al jaren boven racisme, daar doen wij niet aan, dat is iets voor Amerika ofzo. Daarom hebben wij, de blanke mensen van Nederland, besloten dat blackface niet beledigend en racistisch is.
En wie dat wel denkt moet lekker terug naar zijn eigen land, wees blij dat we jullie eten geven.
Wat een vooruitstrevend land zijn we toch. 
|
|
|
|
|
Quote:
Originally posted by Cain
Lol, de Zwarte Pieten 'discussie':
Wij als land staan al jaren boven racisme, daar doen wij niet aan, dat is iets voor Amerika ofzo. Daarom hebben wij, de blanke mensen van Nederland, besloten dat blackface niet beledigend en racistisch is.
En wie dat wel denkt moet lekker terug naar zijn eigen land, wees blij dat we jullie eten geven.
Wat een vooruitstrevend land zijn we toch. 
|
Ik bedoel.......wie ben jij om te zeggen dat ik me niet beledigd of gediscrimineerd moet voelen 
Ik zit al klaar voor t' sinterklaasjournaal van dit jaar....
Ik zie dat we beide Janelle Monae fans zijn...zeldzaam....

|
|
|
|
|
Quote:
Ik bedoel.......wie ben jij om te zeggen dat ik me niet beledigd of gediscrimineerd moet voelen 
Ik zit al klaar voor t' sinterklaasjournaal van dit jaar....
Ik zie dat we beide Janelle Monae fans zijn...zeldzaam....

|
Nederland is sowieso problematisch met veel dingen, wij waren een van de grooste slavenhandelaars en hoeveel daarvan hoor je op school? En dan naar Amerika kijken en zeggen 'alleen daar zijn ze racistisch', ja omdat ze daar tenminste toegeven wat racisme is en zich niet verschuilen achter 'vrijheid van meningsuiting'.
EDIT: Yasss Janelle slacht! Ik heb Electric Lady voor m'n ouders op een CD gebrand (ze luisteren alleen radio en CDs) en half fan gemaakt. 
|
|
|
|
|
Quote:
Originally posted by Cain
Nederland is sowieso problematisch met veel dingen, wij waren een van de grooste slavenhandelaars en hoeveel daarvan hoor je op school? En dan naar Amerika kijken en zeggen 'alleen daar zijn ze racistisch', ja omdat ze daar tenminste toegeven wat racisme is en zich niet verschuilen achter 'vrijheid van meningsuiting'.
EDIT: Yasss Janelle slacht! Ik heb Electric Lady voor m'n ouders op een CD gebrand (ze luisteren alleen radio en CDs) en half fan gemaakt. 
|
Zus,Je moet je verdiepen in haar discografie......het is wonderbaarlijk 
Haar 1e EP is GOUD  En haar 1e CD is zelfs beter dan The electric lady 
Maar The electric lady slacht ook!
The Archandroid > The Chase > The Electric Lady
Primetime
ghetto woman 
Queen

|
|
|
|