Is Lemonade trouwens de titel van Beyoncé's volgende album?
Zou het wel een mooie elegante titel vinden tbh. Denk het wel. Maar ik ben geen insider ofzo, helaas. Ik hoop echt dat ze met een ****ing goed album komt, muzikaal gezien en sociaal-maatschappelijk.
Zou het wel een mooie elegante titel vinden tbh. Denk het wel. Maar ik ben geen insider ofzo, helaas. Ik hoop echt dat ze met een ****ing goed album komt, muzikaal gezien en sociaal-maatschappelijk.
Please geen 7/11s of XOs meer ugh
Lemonade is niet elegant haha.
Ik hoop dat het album meer de kant op gaat van de R&B en Pop (aka Sacha Fierce)
!!! het meeste is of gare nederlandse rap of stomme dancemuziek of saaie rustige nummers (zoals 7years)
Nee maar echt hoor. Kijk hoe ****ing populair Drunk In Love was, terwijl het gewoon niet op de radio gedraaid werd. Niet mainstream genoeg. Ondertussen zijn die schijtnummers als '1, 2 3', en Drank & Drugs wel grijsgedraaid.
Ik hoop dat we niet een heel album vol met Formations krijgen tho
Ook is het me nu pas opgevallen hoe erg Beyonce niet wordt gedraaid door Nederlandse radio's, echt zonde..
Ze draaien al jaren alleen Crazy In Love, Single Ladies, Halo en IIWAB haha. Op zich nog best wat.
Vond het behoorlijk opvallend overigens dat Love On Top (kwam niet verder dan de tipparade) toch de Top 2000 ingestemd is.
Ze draaien al jaren alleen Crazy In Love, Single Ladies, Halo en IIWAB haha. Op zich nog best wat.
Beter dan niks ja
Ik heb Work bijvoorbeeld nog nooit gehoord op 538 naast de top40
Ik wou dat Nederland meer urban en r&b muziek zou draaien, en 1,2,3 is echt vreselijk
Beter dan niks ja
Ik heb Work bijvoorbeeld nog nooit gehoord op 538 naast de top40
Ik wou dat Nederland meer urban en r&b muziek zou draaien, en 1,2,3 is echt vreselijk
we hebben hier teveel smaakloze mensen die liever naar die Hardwell herrie luisteren of naar die paupertokkiemuziek, en 'echte muziek' aka doodsaaie muziek als Maroon 5, Katy Perry en dat soort dingen.
we hebben hier teveel smaakloze mensen die liever naar die Hardwell herrie luisteren of naar die paupertokkiemuziek, en 'echte muziek' aka doodsaaie muziek als Maroon 5, Katy Perry en dat soort dingen.
Praten over beyonce is nog treuriger dan praten over school
sure, als praten over Beyoncé al treurig is dan snap ik niet wat je op ATRL (waar een Katy Perry / Kesha / Nicki Minaj het gemiddelde niveau bepaalt) doet hahahaha