Klopt, ik ook niet hoor, maar dat is gewoon haar persoon
Ik wil niet shaden ofzo, maar je fave en MJ en Madonna doen/deden er alles aan om een bepaald imago neer te zetten en te behouden, zelfs liegen en dingen zelf bedenken en doen alsof het organisch ging (King of Pop titel), en zo is Rih gewoon niet
Beetje jammer want als ze wel zo was dan had ze een groots imago kunnen hebben, maar dat ze zo 'real' is heeft ook wel wat
Zij zetten zichzelf echt neer als performers, als artiesten op een podium op grote wereldtournees. Perfect lopende shows, alles tot in de details pico bello in orde.
Denk dat dat er ook veel mee te maken heeft.
Feeling Myself is zo'n bop.
Hadden ze het gewoon op VEVO gezet en gewoon toen de song in z'n prime zat, had die echt enorm kunnen worden.
Maar zoiets helpt een dienst als TIDAL echt niet. Er is best veel haat tov TIDAL wat ik ook snap. Het voegt niks toe, en de markt wordt alleen maar meer verzadigd hierdoor. Apple Music, Spotify, iTunes, Tidal, en nog veel meer, 't is veel te veel imo.
Mensen blijven toch wel bij Spotify.
Ja dit lijkt me echt een kutperiode om beginnend artiest te zijn, streamen is HET nieuwe ding maar de muziekindustrie weet nog niet echt hoe ze er mee om moeten gaan
Dus de komende paar jaar worden een beetje awkward van wie gaat bij wie en welke services blijven overeind staan, totdat er 1 grote overblijft en via daar alles gestreamd zal worden
Ja dit lijkt me echt een kutperiode om beginnend artiest te zijn, streamen is HET nieuwe ding maar de muziekindustrie weet nog niet echt hoe ze er mee om moeten gaan
Dus de komende paar jaar worden een beetje awkward van wie gaat bij wie en welke services blijven overeind staan, totdat er 1 grote overblijft en via daar alles gestreamd zal worden
Apple Music en Tidal moeten wel heel veel doen om de huidige Spotify generatie naar hun kant te trekken, niemand is echt aware van hun streamingservices of niemand cares
Ja ik ook
Vraag me echt af of ze nu nog zo populair zijn onder de kleuters van tegenwoordig? Zo niet en er is geen vervangende groep dan missen ze echt wel iets.
Of is Keet ofzo nu de nieuwe it-girl
Bitch......Zij is de reden waarom K3 helemaal is verkloot!
K3 van 1999-2009 waren de beste jaren van mijn leven....
Ik was 3 toen Heyah Mama uitkwam en ik werd fan....Na 2009 was ik gewoon met ze klaar door Josje.....
Ik was 3 toen Heyah Mama uitkwam en ik werd fan....Na 2009 was ik gewoon met ze klaar door Josje.....
Ik vond dat zij er terug een beetje leven in bracht! Maar mijn K3 era is best wel al lang voorbij! Een decade, op zn' minst
k wil jou, jij wil mij
ik weeeet een plekje
waar ze ons niet vinden
jij mag me verslinden