Die bitch geeft ons elk jaar wat en dan opeens niks meer, ik ben op een break want als ik ga stannen dan hou ik het niet uit.
Als we een datum hebben kom ik weer terug.
Die bitch geeft ons elk jaar wat en dan opeens niks meer, ik ben op een break want als ik ga stannen dan hou ik het niet uit.
Mijn lichaam is klaar voor nieuwe Rih! Ik wil dat ze haar jaarlijkse #1 hit haalt in de UK
We zijn best goedkoop.
Kijk naar dat 'achievements' filmpje dat ze Ariana gaven, dat font, die beelden.
Toen Ariana kwam was het budget op Ben benieuwd wie we de komende weken nog op bezoek krijgen.... Anouk? Paul de Leeuw? of misschien toch fatsoenlijke namen als Taylor Swift/Rihanna/Lady Gaga & Tony Bennett?
Toen Ariana kwam was het budget op Ben benieuwd wie we de komende weken nog op bezoek krijgen.... Anouk? Paul de Leeuw? of misschien toch fatsoenlijke namen als Taylor Swift/Rihanna/Lady Gaga & Tony Bennett?
djfgjskf ik zou er niet op rekenen zus.
Misschien dat we Demi Lovato zo gek kunnen krijgen...
Ik stan alleen al voor haar beauty, laat die muziek maar wachten
djfgjskf ik zou er niet op rekenen zus.
Misschien dat we Demi Lovato zo gek kunnen krijgen...
Als John de Mol enigszins slim was geweest had hij in alle Amerikaanse contracten voor sterren laten zetten dat ze alleen in de Amerikaanse Voice mogen optreden als ze ook in de originele Nederlandse komen